Vaše osobní údaje neposkytujeme třetím osobám. Můžete se kdykoli odhlásit.
- Úvod
- Vše o nákupu
- Vrácení, výměna a reklamace
Výměna či vrácení zboží
Pokud Vám zboží nevyhovuje, nelíbí nebo se prostě nehodí k šatům, u nás není žádný problém. Máte možnost jej vrátit nebo vyměnit bez udání důvodu ve lhůtě 30 dnů ode dne, kdy jste zboží převzali.
Odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu
V souladu s § 1829 občanského zákoníku máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží. Pro řádné a bezproblémové vrácení doporučujeme postupovat dle níže uvedeného postupu:
- Vyplňte a vytiskněte si formulář tzv. Vrácenku pro "Odstoupení od smlouvy". Údaje potřebné k vyplnění najdete na dokladu (elektronické faktuře) o prodeji, který naleznete u dané objednávky po přihlášení ve svém zákaznickém účtu či v emailu informující odeslání zásilky - zde je k dispozici odkaz ke stažení potřebného dokladu.
Formulář k vrácení zboží (verze - PDF)
- Uveďte zboží do původního stavu. Vrácené zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené a kompletní (tedy v původním neporušeném stavu s veškerým příslušenstvím – originální dárková krabička a originální visačka značky Jewellis). Bezpečnostní visačka opatřená logem Jewellis umožňuje si zboží doma bez obav prohlédnout a vyzkoušet. Garantuje původ a kvalitu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží. Nevrátí-li se zboží v původním stavu, jsme oprávněni u tohoto zboží odstoupení od smlouvy neakceptovat. Garance vrácení zboží se v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku.
- Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Nezapomeňte přibalit podepsanou tzv. Vrácenku pro "Odstoupení od kupní smlouvy" a kopii dokladu (faktury) o prodeji.
- Doporučujeme zaslat jako doporučený balíček, který lze pro případnou ztrátu pojistit. Adresu pro odeslání vráceného zboží naleznete v daném formuláři.
- O vrácení zboží nás současně kontaktujte emailem (nejlépe s číslem zásilky), abychom mohli balíček pohlídat.
O přijetí zásilky z naší strany vás budeme kontaktovat emailem. Stejně tak při poukázání platby za vrácené zboží.
Celé obchodní podmínky najdete zde.
Výměna zboží
Během 1 měsíce od obdržení balíčku nám můžete neporušené a nenošené zboží vrátit bez udání důvodu. Pro řádnou a bezproblémovou výměnu doporučujeme postupovat dle níže uvedeného postupu:
- Vyplňte a vytiskněte si formulář na "Výměnu zboží". Údaje potřebné k vyplnění najdete na dokladu (faktuře) o prodeji.
- Uveďte zboží do původního stavu. Vrácené zboží NESMÍ nést známky použití, MUSÍ být nepoškozené a kompletní (tedy v původním neporušeném stavu s veškerým příslušenstvím – originální dárková krabička a originální visačka značky Jewellis). Bezpečnostní visačka opatřená logem Jewellis umožňuje si zboží doma bez obav prohlédnout a vyzkoušet. Garantuje původ a kvalitu. Nevrátí-li se zboží v původním stavu, jsme oprávněni u tohoto zboží výměnu neakceptovat a vrátit jej na vaše náklady.
- Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Nezapomeňte přibalit podepsaný formulář k "Výměně zboží" a kopii dokladu (faktury) o prodeji.
- Doporučujeme zaslat jako doporučený balíček, který lze pro případnou ztrátu pojistit. Adresu pro odeslání vráceného zboží naleznete v daném formuláři.
- O zaslaném zboží nás současně kontaktujte emailem (nejlépe s číslem zásilky), abychom mohli balíček pohlídat.
O přijetí zásilky z naší strany a dalším postupu ohledně reklamace vás budeme kontaktovat emailem či telefonicky. Reklamaci se budeme snažit vyřídit obratem (zpravidla do druhého pracovního dne v případě zboží skladem). U zboží na přání či na objednání se tato doba může prodloužit až na 5 pracovních dnů, v době svátků či dovolené až na 10 pracovních dnů. V případě nutnosti urgentního vyřízení nás, prosím, kontaktujte.
Celé obchodní podmínky najdete zde.
Reklamace zboží
V případě reklamace postupujeme dle platné právní úpravy. Na veškeré produkty poskytujeme záruční dobu 24 měsíců od zakoupení. K reklamacím přistupujeme čelem a snažíme se je vždy řešit co nejrychleji.
Reklamace zboží
Veškeré naše výrobky jsou vyráběny s maximální pečlivostí a prochází dvojí kontrolou. Avšak, může se někdy stát, že se zboží poničí a je nutné jej reklamovat. Pro řádné, bezproblémové a hlavně co možná nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme postupovat dle níže uvedeného postupu:
- Reklamaci oznamte nejdříve elektronicky prostřednictvím e-mailu objednavky@jewellis.cz. Uveďte detailní popis závady a přiložte její kvalitní foto (většinu reklamací řešíme okamžitou výměnou na základě zaslané fotografie reklamovaného zboží). A až poté, po společné dohodě, doporučujeme reklamované zboží zaslat dle pokynů níže.
- Vyplňte a vytiskněte si formulář k "Reklamaci zboží". Údaje potřebné k vyplnění najdete na dokladu (faktuře) o prodeji.
- Zboží zašlete čisté, suché, mechanicky nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství – dárkové krabičky, visačky apod.), jak Vám bylo z naší strany doručeno. Pokud nám dorazí zboží, které nesplňuje výše uvedené podmínky, bude zasláno zpět s požadavkem na úhradu poštovného.
- Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Při nedostatečně chráněném zboží nemusí být reklamace uznána oprávněnou. Nezapomeňte přibalit podepsaný formulář k "Reklamaci zboží" a kopii dokladu (faktury) o prodeji.
- Zašlete jako doporučený balíček, který lze pro případnou ztrátu pojistit. Adresu pro odeslání vráceného zboží naleznete v daném formuláři.
- Reklamaci nezasílejte na dobírku! V tomto případě bude vrácena zpět odesílateli.
- O zaslaném zboží nás současně kontaktujte emailem (nejlépe s číslem zásilky), abychom mohli balíček pohlídat.
O reklamaci rozhodneme do 30 dnů od doručení zboží, přičemž o vyřízení Vás budeme informovat na Vámi uvedeném telefonním čísle či emailu.
Celé obchodní podmínky najdete zde.