Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
pište na objednavky@jewellis.cz
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
Novinka od Swarovski pro jaro/léto 2021
27.06.2020
Novinka od Swarovski pro jaro/léto 2021
Objevte kouzlo nových jemně třpytivých pastelových odstínů voskových perel - Iridescent Dreamy Rose a Iridescent Dreamy Blue. číst celé
Léčebné účinky drahých kamenů. Jak si vybrat ten správný?
10.11.2019
Léčebné účinky drahých kamenů. Jak si vybrat ten správný?
Krystaly a polodrahokamy se v mnohých kulturách od dávných dob používaly k uzdravování a posilování těla i duše. I v dnešní době mnoho lidí věří na je... číst celé
Jak pečovat o šperky
26.10.2019
Jak pečovat o šperky
Aby vám vydrželi naše šperky co nejdéle, máme pro vás několik tipů, jak se o ně starat. číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Vaše osobní údaje neposkytujeme třetím osobám. Můžete se kdykoli odhlásit.

DOPRAVA ZDARMA OD 1000,- Kč!

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. Obecná ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti související s nákupem zboží v internetovém obchodě www.jewellis.cz a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím (provozovatelem internetového obchodu) a kupujícím. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí.
  2. Tyto VOP jsou platné od 1. 6. 2020.

II. Definice pojmů

E-shop – internetový obchod na adrese www.jewellis.cz

Prodávající – Lucie Havránková, zapsaná v Živnostenském rejstříku Městského úřadu - okres Plzeň, sídlem: Tachovská 1385/67, 323 00 Plzeň, identifikační číslo: 87993872. Nejsem plátce DPH. Prodávající je současně provozovatelem e-shopu.

Kupující – je spotřebitel nebo podnikatel, který uzavře prostřednictvím e-shopu kupní smlouvu s prodávajícím.

Spotřebitel – je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupní smlouva – smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím e-shopu, jejímž předmětem je koupě zboží.

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.

Zboží – věci, které prodávající nabízí k prodeji prostřednictvím e-shopu.

Kurýr – smluvní dopravce zajišťující dopravu zboží od prodávajícího ke kupujícímu.

Pracovní dny – jsou dny v kalendářním týdnu od pondělka do pátku s výjimkou sobot, nedělí a dnů, na něž v souladu s platnými právními předpisy připadají státem uznané svátky.

Občanský zákoník – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Slevový kód – soubor několika písmen a číslic, po jejichž zadání do příslušného pole v košíku bude vypočítána kupujícímu sleva na zboží. Slevové kódy jsou zveřejňovány v rámci reklamních akcí nebo zasílány e-mailem.

Dárkový poukaz – slevová poukázka zakoupená prostřednictvím e-shopu, která může mít tištěnou nebo elektronickou podobu. Součástí je kód, po jehož zadání do příslušného pole v košíku je kupujícímu z jeho nákupu odečtena hodnota uvedená na dárkovém poukazu.

Věrnostní systém – systém, jehož prostřednictvím může kupující získat slevu na další nákup.

III. Postup při uzavírání kupní smlouvy

  1. Návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky e-shopu, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím. Odesláním objednávky vyjadřuje kupující souhlas s obchodními podmínkami.
  2. Zboží v e-shopu je řádně označeno názvem a je zpravidla vyobrazeno společně se slovním popisem obsahujícím údaje o použitých materiálech a dalších vlastnostech zboží s tím, že v případě, že je zboží vyráběno v různých velikostech a barvách, má kupující možnost vybrat odpovídající velikost i barvu před tím, než zboží umístí do „košíku“.
  3. Kupující provede výběr zboží, včetně jeho barvy, velikosti a dalších parametrů, jsou-li tyto položky volitelné, a umístí zboží do nákupního košíku tak, že klikne na tlačítko „Vložit do košíku“ ("do košíku" nebo na tlačítko se symbolem košíku). V rámci procesu objednávání zboží má kupující možnost se vracet k jednotlivým krokům za účelem provedení kontroly a případných oprav chyb v objednávce.
  4. Do doby, než kupující proces objednávání ukončí kliknutím na odkaz „Odeslat objednávku“ a objednávka se stane závaznou, má kupující možnost v kterékoliv fázi objednávání zboží objednání zboží zrušit tak, že přeruší provádění jednotlivých výše popsaných kroků vedoucích k objednání zboží a opustí internetovou stránku, na níž se objednávka zboží provádí.
  5. Po odeslání závazné objednávky zboží obdrží kupující na svou e-mailovou adresu, kterou uvedl v objednávce, potvrzení objednávky, v němž bude obsaženo mimo jiné číslo objednávky a shrnutí údajů uzavřené kupní smlouvy.
  6. V souvislosti s objednávkou zboží může prodávající kontaktovat kupujícího telefonicky na telefonní číslo uvedené kupujícím při provádění objednávky, a to v záležitostech souvisejících s plněním kupní smlouvy.
  7. Kupní smlouva je uzavřena v českém jazyce.
  8. Objednávka kupujícího je po svém potvrzení jako uzavřená kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a je přístupná kupujícímu po přihlášení do jeho uživatelského účtu. Kupující má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je kupující povinen prodávajícímu oznámit e-mailem na adrese objednavky@jewellis.cz nebo telefonicky na čísle 703 333 536. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.

IV. Kupní cena

  1. Kupní ceny zboží a služeb jsou v e-shopu konečné (nejsem plátce DPH), včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Náklady na dodání zboží se liší podle zvoleného způsobu dodání a úhrady kupní ceny.
  2. Kupní cena uvedená u zboží v okamžiku provedení objednávky je kupní cenou závaznou pro prodávajícího i kupujícího a po provedení objednávky nebude změněna, a to ani v případě, že ze strany prodávajícího následně dojde k úpravě výše kupní ceny za zboží, nebo bude probíhat reklamní slevová akce. Při výměně stejného druhu zboží za jinou velikost platí kupující cenu shodnou s cenou v původní objednávce. V případě, že kupující požaduje výměnu za jiný druh zboží, platí cena zboží dle aktuálního ceníku a kupujícímu nevzniká nárok na slevu, slevu z věrnostního systému či použití slevového kódu, které byly uplatněny v původní objednávce.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo měnit kupní ceny za zboží, které je nabízeno k prodeji prostřednictvím e-shopu, a pořádat reklamní slevové akce, to vše v souladu s platnými právními předpisy.
  4. Prodávající poskytuje různé druhy slev (věrnostní, objemové, za použití slevových kódů apod.). Každou slevu lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě vícenásobného použití nebo v případě, že sleva bude uplatněna v rozporu s pravidly dané slevy či akce, má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat. Kupující bude informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy. V případě, že dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad použití prodávajícího.

Dárkové poukazy. Dárkový poukaz je nedělitelný, tzn. celá hodnota uvedená na dárkovém poukazu, musí být uplatněna v jedné objednávce. Pokud je hodnota uvedená na dárkovém poukazu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový dárkový poukaz nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí. Dárkový poukaz nelze směnit za peníze. V jedné objednávce může být uplatněn pouze jeden dárkový poukaz.

Slevový kód. V jedné objednávce může být uplatněn pouze jeden slevový kód. Slevový kód nelze uplatnit na nákup dárkového poukazu.

Věrnostní program. Program, jehož prostřednictvím může získat kupující opakovaným nákupem slevu na další nákup. Tento program je určen pouze pro registrované zákazníky.Velikost slevy se určuje v % a navyšuje se dle celkové útraty a to v následujících úrovních:

            0 – 3.000 Kč……….……3%

     3.001 – 5.000 Kč……………5%

     5.001 – 8.000 Kč……………7%

   8.001 – 12.000 Kč…….……..9%

 12.001 – 20.000 Kč………..…10%

          nad 20.000 Kč…….....…12%

Do souhrnu výše slevy budou započítány pouze objednávky řádně uskutečněné, tedy převzaté a zaplacené od zákazníka. Při odstoupení od kupní smlouvy, tedy vrácení zboží nebo její část, nebude tato částka do celkového nákupu započítána. Pokud bude objednávka stornována, bude stornována i z věrnostního programu. Prodávající si vyhrazuje právo, objednávku vyjmout z věrnostního programu, pokud objednávka, nebyla uhrazena a to z jakéhokoliv důvodu nebo vrácena zpět. Hodnoty předchozího nákupu je připisována na věrnostní účet do 14 pracovních dnů od realizace (odeslání) objednávky. Celková suma realizovaných objednávek se zobrazuje ihned po přihlášení. Pokud zákazník nebude v době nákupu přihlášený, nebude mu poskytnuta žádná sleva.

E-shop www.jewellis.cz si vyhrazuje právo na jednostrannou změnu podmínek bez předchozího upozornění a vyhrazuje si tento věrnostní program zrušit či změnit.

 V. Platební podmínky

  1. Platba kupní ceny se provádí v korunách českých či v EUR.
  2. Kupující si může vybrat v procesu provádění objednávky ze dvou hlavních způsobů placení kupní ceny za zboží:
  • Platba při převzetí: dobírkou při převzetí zboží od kurýra; hotově nebo kartou;
  • Platba předem (bezhotovostní platba): okamžitý převod peněz z účtu nebo platba kartou; platba převodem.
  1. Zvolený způsob placení kupní ceny lze po provedení objednávky změnit jen se souhlasem prodávajícího.
  2. Informační povinnost k EET - podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Kupující souhlasí s tím, že mu EET účtenka bude zaslána elektronicky (e-mailem).

VI. Dodací podmínky

  1. Zboží je prodávajícím dodáváno na území České a Slovenské republiky.
  2. Jako „Dárek ZDARMA“ získá zákazník v e-shopu www.jewellis.cz ke každému zakoupenému šperku nad 250 Kč (ať se jedná o zboží za plnou cenu nebo v akci) originální dárkovou krabičku s magnetickým zapínáním označenou logem Jewellis a Made with Swarovski® Crystals.
  3. Prodávající se zavazuje dodat zboží kupujícímu společně se všemi součástmi, popřípadě příslušenstvím, dle kupní smlouvy. Kupující si může při provádění objednávky zvolit z následujících způsobů dodání zboží: dodání kurýrem na adresu uvedenou v objednávce či osobní vyzvednutí na některém z partnerských výdejních míst. Prodávající splní svou povinnost dodat kupujícímu zboží v okamžiku, kdy jej předá k přepravě a dodání kurýrovi zajišťujícímu přepravu zboží pro kupujícího.
  4. Za podmínky, že je zboží skladem, odešle prodávající kupujícímu zboží zpravidla do dvou pracovních dnů ode dne, kdy byla uzavřena kupní smlouva. V případě, že kupující zvolil jako způsob placení bezhotovostní platbu, je zboží běžně odesíláno do dvou pracovních dnů od dne, kdy je platba kupní ceny připsána na účet prodávajícího.
  5. Termíny doručení zboží uvedené na webu jsou informativní. Vychází z předpokládaných dodacích lhůt přepravních společností.
  6. Náklady na poštovné i balné, které kupující zvolil v objednávce, nese kupující a tyto náklady se řídí aktuálním ceníkem prodávajícího. Náklady na dopravu naleznete v sekci Doprava a platba.

 VII. Převzetí zboží

  1. Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupují by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené objednávky (případně jeho stav) a v případě nesrovnalostí ihned (nejpozději do 2 pracovních dnů) kontaktovat e-shop e-mailem na adrese objednavky@jewellis.cz nebo telefonicky na čísle 703 333 536.

 VIII. Odstoupení od kupní smlouvy a zrušení smlouvy dohodou

  1. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené s kupujícím v případě, že objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá).
  2. Prodávající je dále oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že kupující neprovede bezhotovostní platbu do tří pracovních dnů ode dne, kdy byla uzavřena kupní smlouva.
  3. Kupující může kdykoliv od okamžiku, kdy došlo k uzavření kupní smlouvy, do okamžiku, než bude zboží prodávajícím odesláno, požádat prodávajícího o zrušení kupní smlouvy, a to e-mailem na adrese objednavky@jewellis.cz nebo telefonicky na čísle 703 333 536. Kupní smlouva bude zrušena dohodou smluvních stran v okamžiku, kdy prodávající sdělí kupujícímu akceptaci návrhu na zrušení kupní smlouvy.

IX. Podmínky odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, který je spotřebitelem

  1. V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí, s výjimkou zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (§ 1837 písm. d/OZ).
  2. Postup při odstoupení od smlouvy:
  • Nejpozději 14. den po převzetí zboží musí být prodávajícímu doručen projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy. V případě nedodržení těchto podmínek nebude prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.
  • Kupující může pro odstoupení od smlouvy využít formulář tzv. Vrácenku, která je dostupná ke stažení v sekci Vrácení a reklamace. Zde v odkazu mimo jiné naleznete i postup pro řádné vrácení zboží. Vyplněnou Vrácenku je možné odeslat prodávajícímu společně se zbožím na adresu Lucie Havránková, Jewellis.cz, Tachovská 1385/67, 323 00 Plzeň nebo též elektronicky prostřednictvím e-mailu objednavky@jewellis.cz.
  • Kupující je povinen zaslat zboží prodávajícímu na adresu: Lucie Havránková, Jewellis.cz, Tachovská 1385/67, 323 00 Plzeň, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 občanského zákoníku nese kupující při odstoupení od kupní smlouvy náklady spojené s navrácením zboží.
  • Vrácené zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené a kompletní (tedy v původním stavu včetně příslušenství – v dárkové krabičce, s visačkou apod.). Nevrátí-li se zboží v originálním balení, jsme oprávněni takovouto zásilku odmítnout převzít.
  • Dále musí být zboží zabalené do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jejímu poškození, a zaslané jako doporučená zásilka. Obal rovněž musí zajistit ochranu samotné zásilky proti ztrátě a poškození a také, aby přístup k obsahu zásilky nebyl možný bez zanechání jasné stopy na vnějším obalu zásilky. Pokud odesílatel nesplní své povinnosti k řádnému zabalení zásilky, jsme oprávněni zásilku nepřevzít.
  1. V návaznosti na odstoupení kupujícího od smlouvy prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátí kupujícímu peněžní prostředky včetně nákladů na dodání odpovídajících nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, které prodávající nabízí. Podnikatel však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  2. Kupující ve smyslu ustanovení § 1832 odst. 1 občanského zákoníku souhlasí s tím, že mu prodávající vrátí přijaté peněžní prostředky bezhotovostně na jeho bankovní účet, který kupující uvede v odstoupení od smlouvy, nebo sdělí prodávajícímu v návaznosti na odstoupení od smlouvy.
  3. Nárok na akční výhodu (dárek, slevu či jiné zvýhodnění) vzniká, pokud objednávka splňuje všechna pravidla aktuálně vyhlášené akce. V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy, tento nárok zaniká. Dárek je povinen vrátit spolu s nevyhovujícím zbožím. Pokud kupující vrací pouze část zboží a hodnota ponechaných výrobků nepřekračuje stanovenou hranici pro nárok na dárek, je rovněž povinen ho vrátit. V opačném případě mu bude zpětně účtována běžná cena dárku či odečtena poskytnutá sleva.

X. Práva z vadného plnění, záruka

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Uvedené neplatí:
  • u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
  • na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
  • u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
  • vyplývá-li to z povahy věci.
  1. Nemá-li věc vlastnosti stanovené výše v odst. 1 tohoto ustanovení VOP, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
  2. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
  3. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
  4. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, poskytuje prodávající v tomto rozsahu kupujícímu záruku za jakost.
  5. Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení.
  6. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost. To neplatí, způsobil-li vadu prodávající.
  7. Práva z vady se uplatňují u prodávajícího. Oznámení o reklamaci doporučujeme oznámit nejdříve elektronicky prostřednictvím e-mailu objednavky@jewellis.cz.
  8. (většinu reklamací řešíme okamžitou výměnou na základě zaslané fotografie reklamovaného zboží) a až poté po společné dohodě zaslat reklamované zboží společně s vyplněným reklamačním formulářem na adresu: Lucie Havránková, Jewellis.cz, Tachovská 1385/67, 323 00 Plzeň. Reklamační formulář je dostupný ke stažení v sekci Vrácení a reklamace. Zde v odkazu mimo jiné naleznete i postup pro úspěšné vyřízení reklamace.
  9. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

 XI. Zvláštní ustanovení o vyřizování reklamace kupujícího, který je spotřebitelem

  1. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
  2. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Všechny uvedené informace jsou spotřebiteli zasílány e-mailem (přílohou je potvrzení o přijetí reklamace a reklamační protokol).
  3. Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku sděluje prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.

 XII. Ochrana osobních údajů

  1. Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu sděleny, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům, vyjma případů nutných k realizaci kupní smlouvy na základě těchto VOP, a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Uzavřením kupní smlouvy uděluje kupující prodávajícímu souhlas ke zpracování osobních údajů za dále uvedených podmínek.
  2. Osobní údaje budou zpracovávány v tomto rozsahu:
  • jméno a příjmení,
  • datum narození,
  • adresa bydliště,
  • telefonní číslo,
  • e-mailová adresa,
  • doručovací adresa,
  • bankovní spojení,
  • pohlaví.
  1. Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány k následujícím účelům:
  • plnění kupní smlouvy, vedení stavu zákaznického účtu, dodání zboží a plnění zákonných povinností plynoucích z odpovědnosti za vady (případné reklamace). Pro tyto účely jsou údaje zpracovány po nezbytně nutnou dobu k naplnění uvedených účelů.
  • v případě udělení souhlasu (např. uděleného v rámci soutěží, marketingových akcí, apod.) či v případě zpracování jména, příjmení, adresy a e-mailové adresy subjektu údajů a nevyjádření nesouhlasu se zpracováním za účelem: marketingového využití, nabízení výrobků a služeb a zasílání obchodních sdělení. V daném případě jsou údaje zpracovány po dobu do odvolání souhlasu, které může být učiněno písemně na adrese prodávajícího či v rámci každého jednotlivého obchodního sdělení zaslaného e-mailem.
  1. Prodávající, jakožto zpracovatel osobních údajů, je zároveň jejich správcem a získané osobní údaje budou zpracovány bezpečnou formou zamezující jejich zneužití. Osobní údaje jsou ukládány v bezpečné databázi. Osobní údaje budou zpracovávány manuálně (vlastními zaměstnanci i zpracovateli) a automatizovaně (vlastními zaměstnanci i zpracovateli).
  2. Souhlas se zpracováním osobních údajů se uděluje na dobu neurčitou. Kupující je oprávněn udělený souhlas ke zpracování osobních údajů kdykoliv odvolat sdělením odeslaným elektronicky na adresu: objednavky@jewellis.cz nebo písemně do sídla prodávajícího.
  3. Kupující má právo na přístup k osobním údajům, má právo na jejich opravu, doplnění, má právo na jejich blokaci, může žádat prodávajícího o vysvětlení a odstranění závadného stavu prostřednictvím žádosti odeslané elektronicky na adresu: objednavky@jewellis.cz nebo písemně na adresu Lucie Havránková, Jewellis.cz, Tachovská 1385/67, 323 00 Plzeň. O následném postupu bude kupující informován písemně nebo e-mailovou zprávou.
  4. Kupující uzavřením kupní smlouvy vyjadřuje svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení na elektronickou adresu, kterou uvedl při registraci. Kupující může kdykoliv odmítnout zasílání obchodních sdělení dle předcházející věty buď kliknutím na odkaz uvedený v závěru jednotlivého obchodního sdělení, nebo sdělením odeslaným elektronicky na adresu: objednavky@jewellis.cz.
  5. Kupující dále souhlasí s ukládáním tzv. “cookies“ do jeho koncového zařízení (např. počítače) tak, aby se usnadnilo poskytování služeb informační společnosti; kupující má možnost odmítnout, aby "cookies" nebo podobné nástroje byly ukládány do jeho koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení.

XIII. Řešení sporů

  1. Případné vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší s konečnou platností obecné soudy.
  2. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je příslušná Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz) se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. V oblasti elektronických komunikací a poštovních služeb pak Český telekomunikační úřad v rozsahu působnosti stanovené právním předpisem upravujícím elektronické komunikace a poštovní služby (http://www.ctu.cz). Bližší informace jsou dostupné na uvedených webových stránkách jednotlivých subjektů.
  3. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  4. Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, ve znění pozdějších předpisů, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, ve znění pozdějších předpisů, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.
  5. Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat. 
  6. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz).

XIV. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny.

 

 

 

Novinky z našeho blogu

Novinka od Swarovski pro jaro/léto 2021
27.06.2020
Novinka od Swarovski pro jaro/léto 2021
Objevte kouzlo nových jemně třpytivých pastelových odstínů voskových perel - Iridescent Dreamy Rose a Iridescent Dreamy Blue. číst celé
Léčebné účinky drahých kamenů. Jak si vybrat ten správný?
10.11.2019
Léčebné účinky drahých kamenů. Jak si vybrat ten správný?
Krystaly a polodrahokamy se v mnohých kulturách od dávných dob používaly k uzdravování a posilování těla i duše. I v dnešní době mnoho lidí věří na je... číst celé
Jak pečovat o šperky
26.10.2019
Jak pečovat o šperky
Aby vám vydrželi naše šperky co nejdéle, máme pro vás několik tipů, jak se o ně starat. číst celé
Krystaly podle měsíce narození
25.10.2019
Krystaly podle měsíce narození
Kameny, které jsou spojené s měsícem vašeho narození, jsou v poslední době velice oblíbené. Určitě vás ale potěší, že pokud si chcete vytvořit osobitý... číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Vaše osobní údaje neposkytujeme třetím osobám. Můžete se kdykoli odhlásit.
Jsme registrovaní na puncovním úřadě.

      

Kontakty
Zákaznická podpora
pište na objednavky@jewellis.cz
© 2020 Jewellis.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.